miercuri, 9 iunie 2010

Expozitia de la Craiova

Cum a fost expozitia de la Craiova? Minunata!
Si vernisajul si sala si lucrarile si intalnirea cu Smaranda si cu peticelele care au putut veni...totul a fost absolut minunat.
Deja pe blogul nostru sunt cateva cuvinte si un filmulet cu poze, precum si poze pe blogurile personale.

Eu am intarziat putin.
Mariana Tugui a fost o gazda extraordinara iar cei de la Casa de cultura "Traian Demetrescu" au fost mai mult decat gazde, au fost ca niste prieteni care abia ne asteptau. Am avut multe ecouri in presa si televiziunea locala si interviuri
Maine se va termina expozitia dar abia astept sa vad caietul de impresii, au fost multi vizitatori care si-au impartasit impresiile mai ales ca cei mai mult nu stiau ce inseamna patchwork sau quilting. 

5 comentarii:

Manuela spunea...

Felicitari, ce mult ma bucur pentru tine. Mi-as fi dorit sa va vizitez si eu ☺.

De mult nu am mai fost "in vizita la tine". Imi pare rau, am avut si am atat de putin timp, dar ma bucur de vestile minunate pe care le-am gasit aici.

Te pup cu drag
Manuela

IrinaBohemianDance spunea...

Felicitari pentru toate acele minunatii!Cred ca a fost un eveniment deosebit unde lumea a avut ce admira!!!

Felicitari inca o data!

Irina

Le Petit Patch de Smaranda spunea...

Da, a fost frumos ca în povesti !!!

lili.constanta spunea...

Ma bucur ca am putut petrece cateva zile impreuna! ;) Poate in felul acesta se ia ceva talent si la mine... de la tine...:)

Missy spunea...

BRAVO ! bises